poniedziałek, 12 marca 2012

Jacket or...?




Witam serdecznie!



 Za oknem coraz cieplej. Czas pochować ciepłe, puchowe kurtki i płaszcze. Co prawda kalendarzowa wiosna jeszcze nie przyszła, jednak czuć że z dnia na dzień jest ona coraz bliżej. Ja dziś już wyciągnęłam krótką kurtkę. Aby jednak od razu się nie rozchorować, postanowiłam założyć pod cieniutką skórę grubszy sweter . 
Nie zapomnijmy o owinięciu szyi ciepłym kominem lub szalem, bo  wbrew pozorom taka pogoda jest baaardzo zdradliwa. :)
 







a oto moja propozycja  dzisiejszej stylizacji:






sweter-oysho
torebka-h&m
spodnie-mango
buty- deichman
komin- big star
dodatki- accesorize




i jeszcze jedno.....

 lakier:)
*
*
*









znalazłam też kilka ciekawych kurtek wartych uwagi:


cubus



h&m



h&m



h&m



cropp













 już jutro zapraszam na smakowite przepisy :)





 pozdrawiam
ciuszek okruszek
;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz